lördag 25 januari 2014

Skön lördag!

Tyvärr var det ett tjugotal vänner som var tvungna att tacka nej till min fest i lördags av olika anledningar, influensa, sjuka barn, trafikproblem, nattarbete m.m. 
Ni vet alla vilka ni är och jag saknade er så mycket på festen. Vi får ses vid ett annat tillfälle.

Så är det när man fyller år  mitt i vintern med opålitligt väglag, influensa och annat skräp. Jag är i alla fall så glad över alla som lyckades ta sig fram på olika sätt och från olika håll. 

Jag fick denna vackra ask avsedd för "hemligheter", designad av duktiga Signe Persson-Melin av en av dessa som tyvärr inte kunde komma. Tack!!

Här hemma råder det lugn och ro....... 

Några av mina vackra blombuketter håller fortfarande...

Ha en fin lördag så hörs vi lite senare! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar