söndag 12 januari 2014

Urban Vintage och vastips och fortsatta festplaner.

Jag måste visa den här fina boken som jag fick i julklapp av min chef, Kerstin! Hon hade valt ut personliga böcker till oss alla och den här tyckte hon passade till mig. Helt rätt, Kerstin....

Finfina tips om loppisar och affärer i olika storstäder. När jag kommer dit nästa gång (snart..) ska jag beta av dessa tips. 

Vacker inredning och tips och information om lite av varje. 

På loppis i Paris och det har jag faktiskt varit. Där köpte jag en stor och tung kruka som Mårten fick släpa runt på. Det gjorde han så gärna.... Hehe!
Mycket trevlig bok! 

Den här vasen kommer från HM Home och den är ett alternativ om man inte vill köpa eller har plats till den betydligt större Dagg från Svenskt Tenn.
Visst är de lite lika. Dock ganska stor prisskillnad.



Ja, det var några små tips denna söndag som har ägnats åt att storhandla, spela kort och planera festen förstås.
Festen är ju ständigt i tankarna i dessa dagar. Snart börjar jag väl drömma om att maten inte räcker eller att jag har glömt ta på klänningen eller något annat tokigt.
Jag har ordnat en del fester genom åren men det är ändå alltid lite smånervöst varje gång att allt ska bli bra.
Det är dock små i-landsproblem.
KRAM på er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar