lördag 4 januari 2014

Ett av alla loppisfynd.

Hej, jag ville bara titta in lite snabbt här. 
Förra året köpte jag ett par små träskidor med fina stavar till. Jag skickade efter dem på Nordljus.com  Dem har jag nu plockat fram ur gömmorna och visst är de söta. 
De patinerade krukorna med blockljus i använder jag nu som vanliga ljusstakar. De var adventsljusstakar i december. 
 


I köket hänger min gamla antika rakspegel som är ett gammalt loppisfynd. Jag har målat den vit. Den minimala men söta gamla mässingsstaken passar på den lilla hyllan. 

Nej, nu måste jag bege mig till köksregionerna och tillaga kvällens middag. Vi hörs lite senare. Ett inlägg till ska det bli idag.   Hej så länge...



3 kommentarer:

  1. Viken bra tips Anneli...och så vackert med enkla medel....små gamla krukor....jag tar den ide...och det skulle vare roligt att följa med dig på dessa roliga loppis med så fina fyndar......kram <3

    SvaraRadera
  2. Viken bra tips Anneli...och så vackert med enkla medel....små gamla krukor....jag tar den ide...och det skulle vare roligt att följa med dig på dessa roliga loppis med så fina fyndar......kram <3

    SvaraRadera
  3. Tack Kristina och så kul att jag kunde inspirera dig lite. Loppis är så kul och spännande! Ha en fin kväll! Kram och hälsa Björn.

    SvaraRadera