torsdag 9 januari 2014

Torsdag idag,lite konstigt blir det när man börjar jobba en tisdag.

Hej på er! Jag ville bara titta in och höra hur ni har det i regnet. Vilket ruskväder vi har här i Skåne i alla fall. 
Nu är jag hemma igen efter att ha arbetat på f.m idag trots att det är torsdag. Vi hade en inbokad elevkonferens sedan länge och sen lite skrivarbete på detta så blev det snabbt några timmar. 

Jag har nu flyttat mitt svarta brickbord till platsen under trappan och på detta står nu en av alla mina hästar. Jag ska räkna dem en dag och se hur tokig jag egentligen är...

Idag är det riktigt "tända ljus" väder även om det är mitt på dagen.

En fin fortsättning på denna torsdag önskar jag er och nu ska jag ta itu med städningen. Det finns nog ett och annat granbarr kvar kan jag tänka mig.
Både katten och Johanna är också hemma så vi har det ganska mysigt här.

Jag känner att en liten tupplur ska jag nog unna mig också tillsammans med Musse.
 Verkligen passande väder för detta.
Vi hörs lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar