torsdag 30 januari 2014

Lite nytt i hyllan.

Gomorron på er alla! Idag är det torsdag och bl.a så står städning på agendan. Ska även få lunchbesök idag ( om inte snön sätter "käppar i hjulet" för detta besök) 
Jag tänkte passa på att visa er vad jag bl.a har köpt för ett av alla presentkort som jag fick när jag fyllde år.    
Den här vackra tekannan med matchande muggar har jag tittat på tidigare och nu slog jag till. Jag tycker att de är så fina. 

Tekannan är lagom stor och väldigt söt. Den passar bra i denna familj där vi i alla fall har en flitig tedrickare,Johanna.
Jag köpte faktiskt en likadan tekanna till henne till kommande födelsedag. Jo,hon läser min blogg,men hon visste redan om detta.
Nu har hon föreslagit (lite försiktigt) att hon kanske kan få hälften av muggarna också. Vi får väl se (hur snäll hon är här, framöver) Hihi....

Två olika mönster på muggarna men i samma färgskala.
Inköpta på Cervera i Malmö.

Ta det nu försiktigt i trafiken, kära ni!! Vi hörs lite senare .... Nu kallar dammsugaren.
Jag ska även göra en riktigt god kaka idag som jag lovar att ni ska få receptet på lite senare.
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte du sa att jag skulle få kannan och två muggar när jag flyttade hemifrån??? :)

    SvaraRadera
  2. Jaså, det sa jag nog ja.... ( tänk vad jag är snäll...).!!! Kram på dig din filur!

    SvaraRadera