måndag 27 januari 2014

Med små inslag av ljust rosa i soffhörnet.

Jag har haft några rosa perioder avseende kläder, men faktiskt aldrig i min inredning. Nu har jag dock inspirerats att byta ut några kuddar i soffhörnet och komplettera med några rosa detaljer.
Två ljusrosa kuddar, en i siden och en i linne har fått sin plats i soffan. 

En av mina vackra buketter är fortfarande lika fin efter nästan en vecka. Betydligt bättre kvalitet på dessa rosor än de som man köper i mataffären. Man får vad man betalar för. Så enkelt är det.... 

Jag är riktigt förtjust i kuddarna i denna ljuvt, ljusrosa nyans. 

Ja, så här ser det ut i detta hörn just nu. Snabbt, enkelt och inte så dyrt att förändra med några kuddar.

Denna arbetsdag har som vanligt, på måndagar bestått av många möten.
Till middag har vi nu precis ätit korvgryta med majs, syltlök, schalottenlök, tomatpure´.
Pasta och en grönsallad till.  

Ikväll ska vi bl.a titta på hur familjer med 8-10 barn lever. Puh!!!
Dags för "Familjen Annorlunda" igen.   Men då måste jag ha en stor kopp med starkt kaffe för att kunna hålla mig vaken. Så känns det redan....
Ha en skön måndagskväll och kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar