fredag 24 januari 2014

Och några till.....

Jag måste bara visa hur söt Henning var i lördags. Hans pappa hade klippt till en av sina egna slipsar så att den skulle passa den lille sötnöten. 

Annabelle söt och fin som vanligt! Och klok, eftersom hon tycker, att hennes faster är mycket trevlig. 
Nedan följer några bilder på fler glada gäster.....

Jag och Rose-Marie har kul tillsammans med Hasse. 

Jag och Anders,granne och vän. 

Jennifer,min kära svägerska sliter vid diskmaskinen i köket. Hon var snabb och effektiv och till stor hjälp. Hon var som besatt av att fylla och tömma diskmaskinen.......  

Jag och Lasse dricker whisky och kaffe. Skål!!!

Jag och sonen poserar.

Och här är han tillsammans med en av sin mammas bästisar,

Fina Malin Bohman, som äntligen har återvänt från Australien tillsammans med Anders och är tillbaka i Helsingborg efter 25 år. Här berättar hon något intressant för Peter Appelgren.  

Anders Bohman, med världens mest behagliga röst har trevligt tillsammans med kära Marie och Rolle.   

En bra bild på mina kära "gamla" vänner. Vi har fortfarande så kul tillsammans och sååå många superroliga minnen. Många fler skulle varit med på detta foto men det är inte lätt att samla ihopa och fotografera när man själv är värdinna. Ni vet dock vilka ni är.....

Rose-Marie och Monica, jag vet att ni inte gillar att vara med på foton men jag hoppas att ni ursäktar detta. Jag kunde inte låta bli, tycker att ni är så fina i era vackra klänningar!

Ha nu en härlig fredagskväll! Vi hörs lite senare! Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar