torsdag 12 november 2015

Besök hos mina föräldrar och rumsgran i kruka de luxe.

Torsdagskvällen är här och därmed finalen i
 ett av mina favoritprogram " Halv åtta hos mig". 
Det programmet innehåller både möten med intressanta människor, 
matlagning och inredning. Som ett Kinderägg, tre önskningar i en. 

Idag har jag varit och hälsat på hos mina kära föräldrar. 
Jag blev bjuden på kokt torskrygg med potatis och citronsås. 

Mor opererade sitt knä för en knapp vecka sedan men är 
redan uppe och går och tränar. Så duktigt! 
Idag fick hon lite blommor och tidningar att roa sig med.

Efter några uträttade ärenden bl.a ett biblioteksbesök 
så bar det av hemåt igen. Nu har vi ätit middag bestående av 
pasta med en sås av grädde, ångad lax, dill och kryddor.    

Nej, nu är favvoprogrammet tillbaka efter reklamen. 

Nedan får ni se några bilder på min jättestora rumsgran. 
Den står i ett av sommarens loppisfynd, 
en jättekruka i mässing med fina lejonfötter. 


Ha nu en fin kväll hörru ni!
I morgon är det FREDAG!!!
Kram/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar