onsdag 4 november 2015

Jättetrevlig tisdagskväll på Grand Hotell.

Hej alla ni, här kommer äntligen ett inlägg. 

Jag hann inte blogga igår för efter arbetsdagen körde jag direkt 
och hämtade upp Camilla med dotter 
och sen var vi i Lund och roade oss hela kvällen. 

Jag uträttade några små ärenden och sen sammanstrålade vi på Grand Hotell. 
Mycket prat blev det och många skratt men vi hann även få i oss en läcker räkmacka. 

Grand är vackert! 



Supergod räkmacka och så mätta vi blev. Detta är den lilla varianten! 


Den här glade filuren var så stolt över sin pepparkvarn modell större.

Mätta och nöjda satte vi oss sen i de sköna fåtöljerna och
lyssnade på Linus Thörnblads gripande historia.
Han berättade på ett mycket fint sätt om när han drabbades av en allvarlig utmattningsdepression mitt under sin strålande idrottskarriär
och hans långa väg tillbaka till ett normalt liv. 


Linus, denna modiga och kloka kille! 



Stefanie och Linus efter föreläsningen.

En lite mindre bild på oss.

Bartendern Björn har här gjort fyra supergoda fruktiga drinkar till oss.
Vilket jobb han lade ner och så goda de blev. 


Klara att inmundigas.....


Sa jag att vi skrattade mycket.....

Vi lämnade Grand för denna gång och tog en rask promenad
genom ett ganska folktomt Lund.

Tack vänner för en fin kväll och ännu en gång GRATTIS, Camilla.

Hela arbetsdagen, denna onsdag har tillbringats på Kristallen
med handledning, teammöte och andra samtal och möten.

Nu ska jag tillaga rullader med en god gräddig sås och sedan
blir det en lugn kväll framför TV:n med fötterna högt och en stark
kopp kaffe för att hålla mig vaken.

Tjingeling på er alla!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar