måndag 2 november 2015

Fin miljö i Ystad.

När vi kom till Ystad igår för att äta på "Saltan" så skulle vi snabbt bara kolla hur långt Kylles och Daniels husbygge hade kommit.  Precis då kom de körande bakom oss och jag och min "gamla" kompis Kylle kastade oss skrattande ur bilarna för en kram. 
Vilket sammanträffande,va?? 
Ja, nu är första spadtaget taget och till sommaren kommer deras 
drömhus att vara klart, precis vid havet. Så spännande!! 


Nedan följer några fler bilder från Ystads Saltsjöbad.




Superfina "Afrikas vita lilja".

Carolina Gynnings tavlor prydde väggarna. 


Vackra blommor i vaser och krukor.



Fina detaljer.

Det är nog snart dags med en SPA-vistelse här igen, eller vad säger du Johanna Rignell??


Kanske vi ska bygga in en bänk i trädgården med hjälpa av snabbväxande avenbok. 


Nu doftar det pizza i hela huset och det är dags att dra sig mot köket
för hemmagjord pizza till middag.

Sen ska jag ägna mig åt lite julinspiration i några tidningar.
Ja, jag vet att det är tidigt men jag kan inte låta bli!

Ta hand om er och KRAM/ @nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar