måndag 16 november 2015

Små kransar av rosmarin och buxbom och precis hemma efter trevlig bokklubbskväll.


Hej på er i denna sena timme. 
Nu har jag precis kommit hem ifrån vår supertrevliga bokklubb och 
ikväll träffades vi hemma hos kära Ingela i Lund, men mer om detta i morgon. 

Igår eftermiddag gjorde jag några små kransar, några med buxbom och en 
med rosmarin. (den sistnämnda doftar så gott.)   

Jag är verkligen ingen fena på att binda kransar men 
med lite mjuk ståltråd så gick det hyfsat. 
Jag ska göra en större dörrkrans också. 
Just nu hänger Lottas höstkrans på dörren. 

Så här ser de ut, de små rackarna, ganska söta, va? 


Man kanske skulle göra fler sådana här små och
ha runt servetten på nästa bjudning.  

Ganska söta och doftar som sagt väldigt gott.
Det får bli till en lite mindre bjudning så fall,
för det är lite "pimsigt" att få till dem.  Hehehe.


Nej, nu ska jag inte sitta här och uppehålla er, 

det är dags att sova, snart är det en ny dag!


Kram så ses vi/@nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar