måndag 23 november 2015

Kalas hos vänner!



Godmorgon på er alla! 

Måndag morgon och ny vecka med nya utmaningar. 
Igår var vi på trevligt födelsedagskalas hos Jacobssons och firade Alexander.
Trevligt som vanligt med god mat, smaskiga bakverk, kul umgänge och gos med hundvalp.

Här nedan sitter jag med mina kära ungar och med lilla Vera i knät. 
Det är Hampus och Malins söta hundvalp som vi fick träffa för första gången idag.

Så trevligt med kalas tillsammans med hela familjen. Mårten har fotograferat.

Mera valpgos.

Vera är verkligen photogenic, den lilla sötnosen.


Jättegod ugnsstekt lax med romsås blev vi bjudna på.


Vera försökte ta Jakobs skägg. 

Det såg så kul ut....

Jakob och Johanna visar Ingegerd något intressant på telefonen och i
bakgrunden sitter Åke och fotograferar.

Alexander tar för sig av Anns goda tårtor.


Här sjunger vi för Alexander och han filmar den vackra sången
med Anns och min lilla "knorr" på slutet. 

Den här söta lilla hundkojan fick Malin av Ingegerd som hon själv hade tillverkat.

Tusen TACK Ann och Håkan för en härlig eftermiddag!

Kram på er alla mina läsare och jag önskar er en riktigt bra start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar