söndag 29 november 2015

Varit på en jättefin dop/födelsedagsfest! Tack Malin och Tobbe!


Igår var vi på en så fin dopfest då lille Elton Junior döptes. 
Vi firade även att hans föräldrar fyllt jämna år. 

Vi inledde med en fin dopceremoni i Öja kyrka där alla gäster, faddrar och familj 
fanns på plats tillsammans med dagens söta huvudperson, ELTON! 





Vi sjöng den här psalmen tillsammans och den är så vacker.

Så här modern är Svenska kyrkan numera. 


Och här har vi honom, Ystads församlings senaste lille medlem. 


Sötnosen Elton tillsammans med sin kusin och fadder. 

Henning visar alla presenter som Malin, Tobbe och lille Elton har fått.

Vi fick god mat, fläskytterfile´med karamelliserad potatis, champinjonsås och sallad. 

Min moster Ingrid med sonen James.

Min far sitter här och har det trevligt tillsammans med herr och fru Göland.

Svågrarna Mårten och Mårten samt Annabelle och Henning på fest.

Min svägerska Jennifer i ny fin frisyr.

Morbror Bosse och min lilla mor ( flirtar du, mor?) 

Ett helt gäng med söta små gäster.
Klara tillsammans med Troy, Lou, Henning och Annabelle.


Stolta mamman Malin med sin lille Elton!

Efter mingel, middag och presentuppackning blev det kaffe med god doptårta. 

Här har vi mina tre fina kusiner Malin, Camilla och James. 

Och här är mina kusiners söta barn och våra barns nästkusiner.
Wilma, Moa, Frida, Tuva med lille Elton, Klara och Heidi.

Tusen tack Malin, Tobbe och Elton för en jättetrevlig kväll!
Vi önskar er allt gott framöver!
Extra kul var det att våra presenter blev så uppskattade.  

En varm kram till alla er andra också! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar