fredag 20 november 2015

Elefanten har återvänt till köksbordet och nu är det helg igen!

Fredagen är här och hur skönt är inte det på en skala? 
Jag har ändrat om lite på köksbordet och en 
gammal favorit har kommit fram igen,
elefantlöparen som får pryda bordet ett tag  framöver. 

Johanna och jag tar just nu en kaffe med glassbåt, 
enkel, men god kombination. 

Jag önskar en skön inledning på helgen som jag hoppas ska innehålla 
både roliga saker och lite avkoppling för er alla.  

Här ska vi bl.a på födelsedagskalas. Jag ska även gå "all in" avseende adventsfix. 
Nästa helg ska jag nämligen bara njuta av glögg, lussebullar, jultidningar ( ja, inte "Kronblom" och "Mors julbrev" då utan inredningstidningar med jultema.  Hehehe.) 
och lugn och ro. Vi ska även på ett trevligt kalas där det kombineras barndop med 30 och 40 årsfest. De´ ni! 

Kram på er och ta hand om varandra!  



Jag ändrar ju om ganska ofta här hemma som ni kanske har märkt.
Då blir vissa saker faktiskt som nya, när de hamnar i en annan
konstellation och på nya ställen. Det är trevligt tycker jag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar