fredag 27 november 2015

Reinfeldt in town!

Hejsan, svejsan och äntligen ett nytt inlägg från mig. 
Jag har haft så mycket för mig de senaste dagarna så, 
jag har helt enkelt inte hunnit titta in här.

Igår var jag ju i Stockholm och roade mig kungligt hela dagen. 
Jag hade en riktig toppendag och den ska jag berätta mer om i morgon.

Jag åkte hemifrån klockan fem och kom hem halv ett på natten. 
Nu idag fredag har jag jobbat hela dagen och 
sen har Johanna och jag varit på Black Friday i Lund och fyndat en del. 
Vi kom precis hem och nu ska jag vila mina stackars trötta ben. 

Men ett litet inlägg från i onsdags ska det minsann bli. 
Då var ju herr Reinfeldt i Lund och signerade sin bok och 
hela Akademibokhandeln var full med blå fans.

Här fick jag ögonkontakt med vår f.d statsminister.     


Signeringshörnan och fansen stod på en lång rad och alla skulle förstås ta selfies.


Fredrik sträcker på benen efter att ha signerat massor med böcker.

Många ungdomar var på plats denna kväll.

Jag träffade Christina Sahlin i kön och självklart så
tog jag några foton av henne och Fredrik.

Här har vi Fredrik Reinfeldts debutbok. Hoppas att den är bra!

Jag återkommer med ett lite längre inlägg i morgon, I promise.
Ha en underbar kväll!
Kram/@nneli  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar