onsdag 25 november 2015

Johanna i sin Femmeklänning och snart träff med herr Reinfeldt.

Hur har ni det denna sena onsdagseftermiddag. Hoppas bra! 
Idag har jag arbetat på Kristallen i Lund hela dagen och det har varit trevligt och givande. 
Jag har haft teammöte, handledning, hunnit med en del administrativt arbete som är svårt ibland att hinna med när man sitter på skolan. Jag har även hunnit ta en trevlig fika med min chef på restaurang "Höjdpunkten" på sjunde våningen.

Nu ska jag snart iväg och "träffa"Fredrik Reinfeldt,
 som ska signera sin bok "Halvvägs" på Gleerups här i Lund.  

Nedan poserar Johanna i sin nya klänning från FEMME, 
Hannah Graafs klädmärke. 
På Hannahs senaste event hade hon själv just denna klänning.
Härlig kvalitet och riktigt fin är den. 

Om intresse finns så gå in på www.femme.se och kika lite.






Vi hörs senare! Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar