onsdag 11 november 2015

Filmtips och min superstora Fredskalla.

Här tänkte jag tipsa om en riktigt bra film så här i höstrusket. Det är den sköna bönan "Helen Mirren" som spelar en av huvudrollerna i filmen "100 steg från Bombay till Paris". 
Jag läste först boken och då brukar man ju bli besviken på filmen, men den här nådde upp till mina förväntningar.
Nu ska vi äta rester här också ska vi förstås titta på "Bonde söker fru" ikväll.    


Jag måste visa min superstora Fredskalla som jag har fått av Jennifer och Mårten.
De tyckte att den var alldeles för stor och överlämnade den med varm hand till syrran.

Den blommar flitigt nu och verkar trivas bra här i "Rignellskans ljuva hem". Hehehe.... 

Nu återstår det bara att önska er alla en fin lill-lördagskväll så ses vi i morgon.
Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar