söndag 8 november 2015

GRATTIS min käre far på din egen dag!

Idag grattar jag min fina, snälla, hjälpsamma och generösa far 
på hans och alla andra pappors dag!   
Här är han i somras på midsommarafton och visst klär han bra i midsommarkrans.

Vi ska ses lite senare i veckan!



Annars har denna dag gått i vilans tecken. 
Jag vaknade tidigt i morse, trots att jag lade mig sent och gick upp och åt en god frukost 
(smakade den goda hemmagjorda muslin och citron-björnbärsmarmeladen 
som jag fick av våra kära gäster igår) och läste tidningen.
 Inga problem att stiga upp tidigt på lediga dagar eftersom man vet 
att man kan sova en stund under dagen.  Så blev det även idag. 

Jag har också läst och idag blev det Ernst bok om "Lyckan i det lilla". 
Han är ändå lite klurig och ganska klok, den käre Ernst. 
Nu ser man fram emot hans julpyssel  på TV.

Jag/vi fick goda och fina presenter av våra kära gäster igår. 
Carolina Gynnning servetter (som jag hade tänkt köpa), 
hemmagjord musli i vacker burk, god marmelad och äppelsalsa.  



Ha nu en fin avslutning på helgen här så hörs vi i morgon!
Kram på er alla och en extra till dig far/@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar