tisdag 26 april 2016

Coca cola pelargon och cykling i ösregn och snö.

Jag hoppas att er tisdag har varit toppen! 
Själv har jag cyklat mellan två olika skolor och haft möten och samtal. 
Det är helt underbart att kunna cykla till sitt arbete, även om det idag 
blev i ösregn, snö och isande kyla.
 Nåväl, med lånat paraply och regnställ så gick det.

Jag har köpt en "coca cola pelargon". Jag har varit på jakt efter denna ett tag och i söndags så hittade jag den på "Sularp". Den doftar verkligen coca cola. Så häftigt. 
Nabil tipsade om att man kunde lägga några blad i en vattenkaraff.
   




Nu är snart den andra asken av de extra långa vindruvorna också slut. 
De är verkligen så goda, söta och kärnfria.  


Nu hoppas jag att ni får en riktigt skön kväll!
SMHI varnar för snö och halka på vägarna. Vilket aprilväder....
Ta det försiktigt om ni ska ge er ut!

Kram från @nneli






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar