fredag 1 april 2016

Några favoriter i köket och en ny blomknopp.


Två favoriter på köksbänken är dessa båda produkter, en tvål med ljuv doft av verbena och citrongräs och ett rengöringsspray med mild citrusdoft. 
Tvålen är inköpt på Lagerhaus och sprayen på Åhlens. 
Lite snyggare flaskor också jämfört med de vanliga från t.ex ICA. 

Hur snygg är en Ajaxflaska eller en Mr Muscleflaska på en skala?? 
  

En spirande knopp på en av mina äldsta "Rosenskärmar".
Man blir så glad när de helt plötsligt bara finns där.
Små glädjeämnen i vardagen, det låter kanske helt galet, men så är det.


Jo, jag är ganska lättroad. Hahahaha 

Nej, nu är det dags att sova. 
I morgon är det heldagsutbildning och då bör man vara pigg.

Kraam/@nneli


2 kommentarer:

  1. Oj vad roligt att du fick en knopp på din rosenskärm. Hur bar du dig åt. Min är mitt skötebarn men inga nya knoppar inte. Hoppas.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Anki för att du tar dig tid och kommenterar!!
    Jag håller tummarna för att även din ljuva blomma ska slå nya knoppar. Det är faktiskt riktigt roligt. Jag har bara vattnat regelbundet ( en ganska rejäl vattning två gånger per vecka) och sen har jag förstås pratat lite med den och sagt hur fin den är. Hahaha. Ingen gödning har den stackaren fått.
    Ha en toppenhelg du också och en varm kram från Anneli

    SvaraRadera