söndag 17 april 2016

Rosa och guld/mässing och en liten summering av dagen.

Söndagskväll och min summering av dagen låter så här, ogräsrensning, middagslur, ogräsrensning igen, kortspel och fisksoppa (med aioli och vitlöksbröd).
Men fy tusan vad det var kallt idag, jag som sällan fryser, fick minsann ta på mig både strumpor och jacka idag. Brrr.... 


I vårt tulpanrum har jag som ni säkert tidigare sett samlat en del prylar i rosa och guld/mässing. Även de rosa kuddarna har nu flyttat in här. 
Jag tröttnade på att ha dem i de vita sofforna i vardagsrummet. 
Här är jag dock nöjd med denna färgkombination, ännu så länge i alla fall. 
Jag trodde aldrig att jag skulle gilla rosa i min inredning.

Men man ska aldrig säga aldrig.



Nu blir det ett avsnitt av "Foyles War".
Jag gillar den lite knarrige, men charmige kommissarien.

Njut av er söndagskväll så hörs vi i morgon!
Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar