lördag 16 april 2016

Ljusaste rummet i huset.


Godmorgon! 
Jag vill ha tillbaka de ljusa och fina vårdagarna. 
Det känns som att våren tillfälligt har kommit av sig. 
Fördelen med det lite svalare vädret är ju förstås 
att våren varar lite längre och det vill vi ju. 

Ni kan inte ana vad det doftar gott i vårt ljusaste rum i huset just nu. 
Det är alla blommorna på citrusträden som sprider denna ljuvliga doft. 

Men här har jag inte tid att sitta ännu för först ska lite annat ordnas. 
Men senare ska jag sitta där och njuta. 
Det hoppas jag absolut att ni kära läsare också gör, denna lördag i april. 



Det här lilla olivträdet på stam köpte jag billigt i vintras.
Det har trivts bra inomhus och snart åker det ut
på altanen tillsammans med mina lite äldre olivträd.

Jag är så glad att det fungerar att förvara dem inomhus
under vinterhalvåret, för visst är det fint med lite
Medelhavskänsla även här hos oss i norr.  


Kram och på återseende!
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar