onsdag 20 april 2016

Nymålat bord, ett nytt bord och för övrigt möbler med många år på nacken..



För ett litet tag sedan så målade jag några gamla bord. De blev nu vita istället för en obestämbar grön färg på det ena och två olika bruna nyanser på de andra. 
Nu är de som sagt enhetligt vita och får tillsvidare stå i källaren. 

Jag har möblerat om och flyttat möbler från ett rum till annat därnere och är ganska nöjd. Med små medel och befintliga möbler så har det ändå blivit lite "nytt".  



Ser ni den lilla linslusen liggande i pallen? En av hennes favoritplatser.
Pallen är perfekt formad för en kattkropp.

Vår Duxsoffa i modellen "Fredrik" och den blå Pernilla-fåtöljen från Bruno Mattsson har hängt med oss i samtliga våra boenden genom åren.
Det kan man inte kalla "slit och släng", inte.  


Det här bordet köpte jag på Ikea som ett komplement.

Det är dock lite för litet att ha som soffbord, så vi får väl se vad jag hittar på?!
Jag älskar att fixa i hemmet och det intresset delar jag ju med många.

Ha en toppenkväll så hörs vi!
Kram@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar