torsdag 21 april 2016

Ny skål och snart festförberedelser.

Här sitter jag och Johanna och äter resterna av helgens fisksoppa.
Jag kom på att jag inte har visat er min nya skål som jag köpte när jag och Katarina var på Ikea för ett par veckor sedan. 
Vi hojtade till båda två när vi fick syn på den och saken var klar. Den skulle vi ha....
Johanna hade tidigare tipsat om ljuslyktan som passade perfekt till. 

Här få de stå tillsammans med den "gamla" guldbrickan.

Nu ska jag vattna lite sen är det dags att cykla till en kväll med festfixarkompisarna, inför årets cykelfest. Inbjudningarna ska snart delas ut och lite förarbete krävs. 
Vi förenar ju som vanligt nytta med nöje och så lär det bli även denna kväll.
Det hoppas jag att ni också kan göra, förena nytta med nöje alltså.

See you soon! 
   



KRAM

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar