söndag 10 april 2016

Lördagens hemmafix och en snabbfika med vänner.

 
Godmorgon söndag och godmorgon mina läsare! 
Gårdagen gick i hemmafixets tecken. 
Jag planterade i trädgården och målade tre bord. 
Det blev även lite sol på näsan sittande i en solstol.Maken var på soptippen och kastade minst 300 inredningstidningar som jag har rensat ut här hemma. 
Visst är det kul att spara gamla tidningar men nu var det dags att rensa.
Jag gick igenom alla innan de kastades och fick lite små tips och "nya" matrecept på köpet.     

Goa vänner kom på en snabbfika också igår och det blev en trevlig pratstund förstås. 
Jag bakade snabbt en chokladrulltårta med smörkräm som vi bjöd gästerna på.

Kvällen ägnades åt den senaste Beckfilmen.





Det var söta Ida som kom och hälsade på tillsammans med sin matte och husse.

Idag blir det en liten cykeltur och lite inredningspiff med de nymålade borden.
Jag ska visa er sen hur det blev. Eftersom dagen startade tidigt idag så lär det bli en lite längre middagslur också, om jag känner mig själv rätt.

Jag önskar er en skön söndag!

Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar