söndag 3 april 2016

En liten makeover i hallen, nu vila efter en heldag med rensning och sortering.

Jag hoppas att ni har en skön söndag! 

Här hemma har det rensats och sorterats och fixats denna dag, mest på källarplanet men även en del i lusthus och växthus.
Jag visar sen när det är klart. Först ska jag måla ett bord, fast det blir inte idag. 

Nu är jag trött och tänker inte göra något mer. Vi har redan ätit middag för vi upptäckte att vi hade "glömt" att äta lunch. 

Jag har ändrat om lite under trappan i hallen också och det blev så här.
Jag bytte plats på två sidobord och detta hamnade här.
Även Kartellstolen "Ghost" får stå här nu ett tag.  



Som sagt, inget mer vettigt kommer att bli gjort här idag.
Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av "Krig och fred" följt av "Mästarnas Mästare" och ett avsnitt av "Springfloden". Kaffet är på gång och det ska bli gott.

Snart är det måndag igen och en ny vecka tar sin början.
Ha en bra kväll hörru ni, så hör jag av mig igen i morgon!

Kram/@nneli

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar