onsdag 13 april 2016

Lång arbetsdag och fikabjudning på jobbet.

Hej på er alla denna onsdagskväll. 
Efter en lång arbetsdag med diverse utredningar 
att skriva samt samtal och annat så har jag landat hemma. 

Jag hade en annan mycket viktig uppgift på skolan idag 
och det var att bjuda på fika. 
Vi skiftas om att på onsdagseftermiddagen 
bjuda våra kolleger på något gott. 

Jag bjöd på hembakade frallor och 
rulltårta med en fyllning av choklad och banan. 
Mycket uppskattat.

Ha en fin kväll! Kram på er!




2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar din inrednings stil <3

    Hoppas du har en underbar dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. TACK snälla Angelica och så roligt att höra!
    Det skulle vara så kul att höra hur du "hittade in" här på min blogg?
    Ha en toppendag och kram på dig!
    Anneli

    SvaraRadera