lördag 30 april 2016

Längtan efter våren och lite värme och ett sött besök på jobbet.

Våren har verkligen kommit av sig mina vänner!
Kalla vindar och mycket regn den senaste veckan. Brrr.... 


Nu i helgen hoppas jag verkligen på värmande sol och att jag kan ta ut min solstol.
Den har maken piffat upp så här fint.    



Igår fick vi extra kärt besök under fredagsfikat. Då kom Jeanette
och hälsade på tillsammans med sina två fina söner, Alvin och Theo.    

En liten sovande sötnos.

Storebror Alvin fick ett lok av mammas kolleger och var så nöjd så.
Bra köp, Charlotte.

Skolledningen blev dock lite oroliga över att allt detta bebisgos ska smitta av sig.
En del av oss är dock sedan flera år förbi detta stadium.

Det gäller dock inte alla, med tanke på att man igår kunde läsa i media att Gyllenhammar blev pappa igen vid 81(!) års ålder. Hur tänkte man där??

Nåväl, det är självklart upp till var och en att bestämma över sitt familjeliv.

Nu ska jag snart drick kaffe och inleda denna vårdag.

Kram på er alla! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar