fredag 4 oktober 2013

Doftljus och tokig katt.


Jag tycker att granatäpplen är så vackra. Köper ofta dessa på hösten både att ha som dekoration på ett tennfat eller för att äta förstås. Granatäppelkärnor i en sallad är både gott,nyttigt och vackert. 
Man kan även sätta små stearinljus i den lilla urgröpningen till jul, med fyra äpplen blir det ju en adventsljusstake. Ja, det var några små tips på vad man kan ha ett granatäpple till. Hihi.....  


Jag bara älskar de här doftljusen från Åhlens. Jag är inte säker på att de finns kvar längre. Jag köpte ett helt gäng eftersom jag gillar den milda och goda doften. Jag tycker inte om när ljusen doftar för mycket.
Äpple-passion doft. Kan det bli bättre???
Lime-basilika.Mmmmm 

Vad är detta, en råtta på sovrumsmattan,eller? Nej, det är ju bara våran katt.  

Småtokig är hon allt, men åh,vad vi gillar henne .........

Det var allt för nu. Tack för att ni tittar in.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar