torsdag 17 oktober 2013

Snart är julen här....

Hej på er alla fina bloggläsare! 
Nu har julsakerna kommit fram i en del affärer. Jag älskar julen och att julfixa men är det inte liiite tidigt,undrar jag....??  

                           
                                 Så här ser förresten Årets årgångsglögg från Blossa ut. Årets glögg är med en                                  smak av apelsin, pomerans och nejlika. 
                                 Vacker flaska med inspiration från Dalarna.  
                                                                                                                      Bild lånad från Blossa.

Och när jag kom hem så låg denna tidning i brevlådan. Julspecial från Allt i Hemmet.
Jättefina bilder och trevliga tips men var det inte alldeles nyss sommar och det känns som att hösten precis har kommit.
 Nåväl, det är bara att gilla läget. Kanske ska ta lite glögg till helgen...... Hihi.


I trädgården blommar i alla fall min vackra New Dawn ros helt omedveten om julen.


Njut av torsdagen kära ni. Det gör jag och ja, jag är ju ledig idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar