söndag 27 oktober 2013

Hääärlig tjejkväll i Lund.

Ikväll var Johanna och jag tillsammans med ca 150 andra glada tjejer i olika åldrar på ett jättetrevligt event i Femme:s regi. Vi träffade Anna,Johannas fina kompis och hennes mamma Paulina direkt när vi kom och tillsammans med dem och många andra minglade vi,åt goda tilltugg till vinet (fast jag drack vatten,var ju chaufför), deltog i musikquiz,utlottningar och annat kul. En riktigt härlig och kul kväll.   
Så roligt att träffa Anna och Paulina. Här poserar dem tillsammans med Johanna.

Goda kycklingspett. 

Snittar med ost och tapenade. Mums....


Härliga tjejerna Marita Larenhjelm och Hannah Graaf-Karyd!!!

Här blir Hannah intervjuad av Malin (Fnulans) trevliga man Fredrik.

Malin med sin stooora adventskalender från Bodyshop,fylld med härliga överraskningar.

Ja,minsann Johanna vann i musikquiz även denna gång. Hon kunde en låt av Foo Fighters och hennes bror kan vara stolt minsann. Det var han som introducerade denna grupp hemma hos oss en gång i tiden..... Här har glada Johanna precis fått sitt fina pris av Peter Karyd ( Hannahs man).

Vinsten var en superfin mobiltelefon till ett värde av ca 5000:-. Helt fantastiskt fina vinster var det hela kvällen och Johanna var så glad och tacksam. Hon sa innan vi åkte hemifrån ikväll att hon skulle köpa en ny telefon med en bättre kamera. Och så var det fixat.....
Jag tog en bild på en storskrattande Johanna men den fick jag inte sätta in på bloggen. (kanske den kommer senare....)

Här är Johanna tillsammans med Samuel,den goa musikern som alltid håller i musikunderhållningen på eventen. 

Två sötnosar,Johanna och Hannah.

Johanna och Hannah Graaf-Karyd ställer upp för fotografen.

Marita och Peter poserar och är lika glada och trevliga som vanligt.

Jag tillsammans med två andra trevliga bloggare, Sojka och Cecce. Så kul att lära känna nya, trevliga tjejer på detta sätt.

Johanna och Fredrik på Mediamarkt i Lund, där kvällens event ägde rum.  

Jag och min fina vän Malin som är en hejare på att fixa fantastiska event och som alltid är så glad,positiv och hääärlig....Tack Fnulan, för ännu en fin kväll....

Cecce och Malin,jag missar inte att läsa era bloggar en endaste dag!!!! Kram till er.... 

När Johanna och jag kom hem igen åt vi en god middag samt berättade om kvällen och Johannas fina vinst för Mårten. Nu ska jag sjunka ned framför TV:n med te och god choklad (som fanns i den välfyllda goodiebagen) och bara njuta.
Hoppas att alla ni också har det finfint.
Senare idag får ni se vad som fanns i goodiebagen som vi fick med oss från kvällens event. 

3 kommentarer:

  1. Wow det var en helt fantastisk vinst!! :D Synd man är så kass på namn och sånt haha. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, helt fantastisk. Johanna är supernöjd och tacksam. Hon är så jäkla duktig på musik. Ha en fortsatt fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Men så roligt att hon vann!!
    Vilka fina bilder och vackra ord! Så roligt att träffas. Och vi ses kanske snart igen!

    Kram Cecce

    SvaraRadera