torsdag 17 oktober 2013

Tjejkväll hemma hos Marita.


Efter en dag med städning och fix hemma,fika tillsammans med Johanna och en snabb sväng till Lomma så hämtade jag upp min kära vän Lisa i Bjärred. Vi begav oss sedan till Marita där det denna kväll var tjejkväll med klädtema. Vi fick goda tilltugg och det fanns vin både för oss bilförare och för dem som promenixade. 
Crostini med grönmögelost och päron, tunnbrödssnittar,melon med getost,minicrustader med god röra och annat gott. Marita,hon hade fixat och donat,hon.

Mmmmmm,så goda....

Bra bild på Marita när hon visar sina sköna och snygga byxor från Me and I.

Vi måste känna på kvaliteten. Kom här,Marita!

Detta är glada,söta och duktiga Marina från Me and I.
Detta underbara nattlinne i toppenfin kvalitet, köpte jag. Jag ser fram emot när jag ska gå till sängs i denna sköna särk. 

Lisa och Petra är glada.

Marita med sin fina katt, Sheeba. 

Den här fina skulpturen i Maritas kök föll jag för direkt. Keramikern heter Maggie Mårtensson. Det blir nog snart ett besök hos henne.

Tack Marita för en trevlig och inspirerande kväll.
 
Efteråt satt Lisa och jag i bilen och snackade en massa. Vi var glada åt att träffas, som vanligt.
Nu är jag hemma igen,klockan är mycket och det är sovdags. Katt och make sover redan. 

1 kommentar: