torsdag 31 oktober 2013

Några saker till hemmet också.


Det blev även lite småsaker till hemmet när vi var i Ullared. Jag hade glömt att jag lovat visa  dessa., men här kommer dem.  

Presentpapper och servetter i svart-vit prickigt.
Olika sorters glögg som den här med smak av delicatoboll. Undrar hur det passar som glögg....?
Väldoftande tvål i tilltalande förpackning. 
Mera presentpapper/julklappspapper.
Söta doftljus med text.

Jag köpte den vita ljuslyktan med svarta träd också.  

Så här ser den ut när den är tänd.

Den här lilla söta ljuslyktan kunde jag inte heller motstå.

Ett nytt teset till mig och Johanna.  Det innehöll två tekoppar,tre sorters te och en tekula.

Den här tunna ljuslyktan med vackra ormbunksblad lyckades jag också transportera hem utan att den gick i kras. Nu lyser den upp mörka höstkvällar hemma.
Det var allt för denna gång. Bara några småtips om ni händelsevis, skulle bege er till Ullared den närmsta tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar