måndag 21 oktober 2013

Uppackning.


Dags för uppackning ......
Borta bra men hemma bäst.....

Nu ska vi packa upp kassarna från Ullared.

Jakob och Johanna är nyfikna på vad jag har köpt denna gång. Jakob fick med sig lite av varje hem till Lund.

Lille söta Henning kom  och hälsade på en liten stund tillsammans med pappa Mårten.


 Johanna fick lite av varje, themuggar,lite ätbart, te,hårsaker,klämmor, strumpor,trosor, nagellack och en del saker som inte visas här. De kommer fram till jul.

Musse fick också lite presenter. 

Musse började direkt leka med sina saker. Hihi,

Maken fick också lite småsaker.

Till familjens lakritsälskare.
Jag köpte även matvaror,växter,julklappar,goda tvålar och en del saker till hemmet I morgon visar jag lite mera. 
Nu har vi precis ätit en supergod hemmalagad fiskgratäng med citron-dillsås och potatismos. Nu är vi mätta och belåtna. Lugnet har lagt sig över Rignellskans hus. Johanna har kommit hem efter en dag på stan och sitter nu och pluggar juridik. Själv ska jag ta min bok och bara ha det skönt. Det hoppas jag att ni också har. Kramelikram på er.... 

2 kommentarer:

  1. Anneli...du är mycket omtänksam.... både mamma, hustru och matte....och en fantasifull människa....tänker på alla...och allt och ...det goda i livet......du är bara helt underbar........kram din granne ...(som håller öga........)....(y)...

    SvaraRadera
  2. Tusen,tusen tack för dina fina ord,kära Kristina!! Så glad jag blir!!! Sov gott!!!! Kram

    SvaraRadera