lördag 12 oktober 2013

Iväg och hemma igen....

Nu har jag varit iväg på REA på Plantagen. Alla utomhusväxter såldes ut med 70 % rabatt. Det fanns dock inte mycket kvar att välja på. Det blev några clematis, en kameleontbuske, blomsterlökar,några dagliljor i vackra färger och lite att ha inomhus. 

Jag köpte INTE denna vita Buddha nej, men några murgrönor blev det. 

Vackra rosor är också alltid rätt.

Sen blev det en liten sväng ut på landet till " Mitt vita stall". Härlig miljö och goda dofter och en trevlig pratstund med butiksägarinnan som jag lärt känna. Köpte bara några doftljus och lite band idag.

Fiiiint....

Lite rustikare stil i denna butiksdel.


Hemma igen....

Jag köpte doftljus i tre fruktiga dofter, päron, grapefrukt och äpple.

Dessa söta tulpaner kan nog bli fina i rabatten till våren. 
Det var allt för nu. Snart blir det duschen,hårinpackning och lite annat fix inför kvällens festligheter.
Vi hörs senare och tills dess önskar jag er en fin lördagskväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar