onsdag 23 oktober 2013

Något sött också en god lunch tillsammans med Jakob.

Jag möttes av de här underbart söta babykläderna när jag kom till mitt jobb i Lund i morse. Det är en av mina kolleger som har virkat respektive stickat dessa. Virkbeskrivningen till de ursöta små Converseskorna har Anne-Karin faktiskt fått av mig en gång.

Så jädrans söta....

Här har de små skorna hamnat på precis rätt fötter,nämligen på en annan kollegas söta lilla dotter som fick dem i present idag.

Tittut.....

Det var mycket firande idag. En annan kollega hade fyllt 40 och fick dessa fina skålar inköpta på Skånekraft. 


Vi fikade och dessa fyllda bullar smakade perfekt.

 Jag åt lunch tillsammans med min käre son idag. Han bjöd mig på lunch på Saluhallen och vi                                      hade en trevlig stund tillsammans. Vi har alltid mycket att prata om och                                      tiden gick förstås alldeles för snabbt. Nåväl,vi ses snart igen.... 

God thaimat och mätta blev vi....

Okej då,ett foto....

Tänk att man har en så stor son nu.
Det känns inte som att det var så länge sedan Jakob var en liten knatte som susade omkring och spred glädje därhemma. Han var en påhittig,pigg och härlig liten unge. Han älskade att bygga lego och lärde sig saker snabbt.
Nu har han vuxit upp till en snäll och trevlig kille, går andra året på läkarlinjen,har en trevlig flickvän och bor i Lund. Ja, tänk vad det går undan här i livet....
Tack för en trevlig lunch idag,min son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar