onsdag 16 oktober 2013

Lite av varje.

Dagen började med att jag försov mig. Jag hann dock i tid till min handledning i Lund på morgonen. Det fick blir en snabb morgontoalett och frukosten hanns inte med.
Efter intressanta diskussioner på handledningen hade vi Fairtrade (rättvisemärkt )fika. Några av mina kära kolleger hade fixat fairtrade chokLad med nya spännande smaker och doppat färsk ananas och banan i denna choklad. Detta till en kopp kaffe smakade perfekt. 


Lunchen ägnades åt några inköp bl.a en myrten och en bukett rosor på Bloom samt en supergod räkmacka som jag dock inte har hunnit äta ännu.


Jag körde direkt från stan till ett polismöte (genom mitt arbete då). En givande timme där och sen till nästa ställe där det blev information av några lärare och sen stort möte kring elever. 

Jag träffade världens sötaste hund idag, en Malteser ( ganska ovanlig, men supersöt ras). Här är han. Vill ha.....


Kvällen kommer nu att ägnas åt myskväll med Johanna. Det är dags för "Bonde söker fru" och något gott till teet denna onsdag. 

Vi hoppas att ni har det gott ni också.....         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar