fredag 4 oktober 2013

Väldoft,kanelbullar och nya skor.

Ja, så var den efterlängtade fredagen här igen! Dessutom är det ju KANELBULLENS dag. Jag bakade ju massor med bullar igår och idag ska jag dekorera dem lite fint inför eftermiddagens fika. 
Egentligen är det lite smågalet med alla dessa våffeldagar, kanelbulledagar, ostkakans dag m.m.  men man behöver ju faktiskt bara välja ut de som man vill fira och som man tycker passar. Det är ju inget tvång att äta kanelbullar denna dag. 
Men visst är det gott!!  
Ha nu en riktigt härlig fredag så hörs vi snart igen!!!! Kraaaam  



Jag har plockat in en liten minibukett med den mest underbara doft som man kan tänka sig.
Vackra färger också på dessa luktärter.


Jag har köpt ett par nya höstskor. En modell precis i min smak och dessutom marinblå. Jag tror att de kan bli snygga till både klänning och jeans. Johanna tyckte inte att dem var så fina, men som tur är så är det ju INTE hon som ska ha dem.....   Får ha dem ifred med andra ord.... 
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar