fredag 19 april 2013

Friday.Yes!!!

 Yes,det är fredag!!!

 Denna helgen har vi inte lika mycket inbokat som förra som tur är. Jag hoppas att solen kommer att skina på oss alla i morgon. Jag skulle gärna sitta med en bok i solstolen och få lite sol på näsan.
 Jag har förresten hittat några fler vårtecken i trädgården. (bildbevis nedan.)
Krokusarna har verkligen fått fart denna veckan när värmen kom. 

Jag har varit iväg och shoppat lite nu ikväll. Jag såg av en slump att en affär i närheten hade utförsäljning av allt i butiken till 50% (mellan klockan 18-21.00) och självklart var jag ju tvungen att köra dit och titta. Jag träffade flera som jag kände och det fanns många fina saker.
Jag köpte en del och det tänker jag visa er i morgon.

Nu ska jag slappa med te, TV och delar av familjen och katten.
Finns dock inte så mycket sevärt på TV:n idag så kanske det blir en film istället.


Hoppas att ni får en finfin helg alla mina söta läsare. Vi hörs i morgon och som sagt då blir det lite bilder på inköpen.


Krokusar vid matchande glasklot.




Vårblommor under vårt körsbärsträd. 
Påskliljor som tittat upp.
En lite annorlunda varant av liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar