tisdag 2 april 2013

Hur sött på en skala????

Detta är några söta bilder på vår lilla katt när hon bara var några månader gammal.

Jag såg en annons på Blocket och förälskade mig direkt i lilla söta Saga som hon hette då. Jag kontaktade annonsören som bodde i Bromölla och det blev bestämt att jag skulle få köpa den lilla fina kisen. Jag körde de 20 milen fram och tillbaka i vinterväglag för att hämta hem den lilla. Jag blev bjuden på kaffe med kladdkaka hos Sagas första "familj" och fick lite information om matvanor och vikt och lite andra små tips och råd. 
Det var full fart på Saga och Vilse,hennes bror. Vilse skulle stanna hos familjen. Saga (Musse) och hennes bror är två kattungar som hittades i en trappuppgång och som togs omhand av Caroline och hennes familj. Fint gjort, tycker jag.
När vi skulle åka fick Saga med sig sin favoritfilt och en leksaksmus.
Ja, det var den lilla sagan om hur katten Saga hamnade i vår familj.


Lilla söta Saga,numera Musse.


Sötnosen.

Saga och Vilse, ett fint syskonpar.

Så underbara!!!

Här är de när de precis hade hittats i trappuppgången i en kartong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar