torsdag 18 april 2013

Tooorsdag.....

                           Idag ska jag njuta av en ledig dag hemma. Städning,bädda rent,tvätta  
                           och plantera lite i trädgården står på agendan. Dessutom ska jag hinna
läsa i min nya deckare och kanske sola lite.
Det är dock en väldigt blåsig dag här idag. 

Jag hittade små väldoftande blommor i mitt lilla citrusträd. Oj,oj,oj vad det doftar......



Musse njuter också av mattes lediga dag. 
    
Nya och fräscha påslakanset i våra sängar. 

Dessa sötnosar plockade jag i trädgården idag.
Jag möblerade om lite idag. Detta bord som jag har köpt på Ilva i Köpenhamn en gång för lääänge sen fick idag komma upp från källaren och får nu stå här istället..  

När Johanna kom hem så var vi båda sååå sugna på våfflor så det fick det bli. Frasiga våfflor med sylt och grädde och en kopp kaffe till. Riktigt gott.....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar