måndag 8 april 2013

Mingel,komik och joggingtur i Malmö.

Arbetsdagen började 7.45 och sen var det måånga möten och samtal. 

Direkt efter jobbet körde jag till Malmö, parkerade vid Triangeln och promenixade raskt i solskenet till Scandic Hotel. Där blev det mingelmat och dryck. Träffade både nya och gamla kolleger vilket var trevligt. Efter mat och kaffe blev det information och underhållning i en vacker sal med stoooora kristallkronor. 

Enkel men god mat.

Mina kolleger hittar sina platser. Anne-Karin har fått syn på mig med kameran och skrattar gott.

Jättefina kristallkronor. Jag vet inte varför men jag fotograferar alltid maffiga kristallkronor,ofta även utomlands.
I och för sig så fotograferar jag ju det mesta. Ask my family and friends.

Underhållningen stod komikern, sångerskan, skådespelerskan och imitatören Maria Möller för. Musikalisk hjälp på gitarr hade hon av Mikael Blomqvist, känd från bl.a Let´s dance och Allsång på Skansen. Maria är verkligen fantastiskt mångsidig och så duktig både på att sjunga och imitera. 
Mikael och Maria vet hur man roar sin publik.

Självklart får du ta ett foto av oss.

Nu ska vi hem.....


Sprang till bilen ( detta var joggingturen) eftersom parkeringstiden gått ut. Puh.....Inga böter! Vad ska jag göra för de 400-500:- som jag "sparade" in där?  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar