torsdag 25 april 2013

Rosa toner....


Idag är det en helt vanlig torsdag,en av de bästa dagarna i veckan.( för att jag är ledig förstås) En del av förmiddagen har jag dock fått hålla på med krångel på jobbet, ringa en del samtal och boka möten m.m.
Nu är dock detta klart och jag har haft tid att fixa till mig lite inför eftermiddagens och kvällens Helsingborgsbesök. Jag ska åka med söta Malin till Helsingborg för lite shopping och span på stan. Därefter blir det trevligt bloggevent med 249 andra tjejer. Jag återkommer med rapport från detta senare. 
Hoppas att ni alla har en fin torsdag!  


Här är en av dem som jag är mest stolt över här i livet,Johanna vår fina dotter. 
Detta är Lunds Domkyrka i sin glans vid gårdagens Lundabesök.
Den här sköna blusen i marinblått-vitt köpte jag igår. Tänker mig den  till ett par vita jeans eller att ha den som  kort klänning en riktigt varm sommardag.


Veckans krukväxt blev en rosa ros.  




Mera rosa.....Den här sköna tröjan/tunikan kommer att bli en sommarfavorit.
Söta detaljer och underbar kvalitet.


Den här bilden på Mårten och Christina har hamnat här av misstag och är helt omöjlig att ta bort. Visserligen ett fint foto på dem under vår skogspromenad i vintras. Passar dock kanske inte riktigt in här under detta inlägget. Hihi. Tekniken,tekniken.... 

2 kommentarer:

  1. Så söta tunikor =) Speciellt den vita =)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Den vita är köpt på Kappahl och den rosa är av märket Cream och jag har köpt den på Pimp your house i Veberöd. Kul att du tittade in! Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera