söndag 21 april 2013

Nöjd med mina fynd.

Så här fin var soluppgången när jag steg upp idag. Varför är det inte lika skönt att sova länge när man är ledig??
Jag lovade ju at jag skulle visa vad jag köpte i den fina butiken Pimp Your House som nu tyvärr kommer att stänga p.g.a för dåligt kundunderlag. Det är inte lätt att bedriva butiker på mindre orter. Vi tackar dock för den tid som Annika har kämpat på med denna fina affär.
Detta är utsikt från vårt badrum klockan 05.47 denna söndag.
Jag köpte två underbara doftljus i fina förpackningar. Doften är mild ros (det rosa förstås) och en mild fin doft även på det vita. 
Mmmm,jag älskar doftljus i fina glas.
Den här lilla vita, bulliga kannan kunde jag inte motstå. Den blir fin att sätta diverse blommor i eller varför inte hundkex från naturen som passar perfekt i denna kanna.  
Servetter med fint trädgårdsmotiv och en hamrad bricka hamnade också i min kundkorg.
Det finns massor med fina kläder i butiken bla. i det här märket "Cream". Denna blus blev min. Ja, det var mina inköp i fredagskväll när jag tillsammans med en hel del andra shoppingsugna damer (och två män...) trängdes i en butik i Veberöd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar