torsdag 4 april 2013

Färgsorterade böcker.

Jag älskar verkligen att läsa. Jag köper helst inbundna böcker som jag färgsorterar i bokhyllan. Visst är det lite knäppt. Det hade varit mer praktiskt att ha böckerna sorterade enligt alfabetet. I know....
Johanna hämtade ut ett nytt bokpaket från Adlibris nu i veckan och sen blev det läsning framför brasan för både oss och Mårten. Han läser just nu en ny deckare.

Johanna myser framför brasan med en ny bok.
I brasans sken.

Här har Anki och Pytte fått en plats i bokhyllan. Det blev där de bäst passade in färgmässigt. Hihi...
Och här sitter Lena Anderssons "Maja" med en egen liten bok. Jag och barnen har alltid gillat Majaböckerna. Jakob gillade dock inte när vi sa att han tyckte att Maja var söt. Det tyckte han nämligen INTE..... 
Vita och röda böcker har jag i detta hörn.


Här får Findus sitta bland de gröna böckerna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar