fredag 9 januari 2015

Ändrat om lite....

Hej på er alla glada bloggläsare!

Igår ändrade jag om litegrann på sidobordet i matsalsdelen.
Det blev lite guld med vissa blå inslag.  

Jag hoppas att ni alla får en finfin FREDAG! 
Frukosten kan jag hoppa över så här på fredagsmorgonen 
för vi har fredagsfrulle på arbetet. 
Det gillar vi! 

Vi hörs ikväll! 
   


Hortuskruka i mässing från Sv.Tenn,
ananas (present från kära vännner), ägg (inköpt i inredningsaffär i Malmö för ca 10 år sedan,
blåmönstrad burk med lock från Sv.Tenn. 

Några miniatyrstolar och lite annat guldfärgat.
Light by nignt!   




Kram på er! 

2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmfredag, 09 januari, 2015

    Undrar allt när en ananas flyttar hem till mig ;-)
    Har länge velat ha en sådan!
    Men idag klickade jag hem ett fint silverägg o nya köksgardiner.

    Trevlig helg :-D

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar, Camilla! Så roligt det är med lite nytt! Ja, jag är glad för min ananas!
    Lycka till nu med gardinerna och ditt fina silverägg.
    Kram och trevlig helg!
    Anneli

    SvaraRadera