lördag 17 januari 2015

Lite nytt i inredningsväg.

Lördag och första helgdagen av två. Hur ska man nu använda den på allra bästa sätt?
Jag tänkte i alla fall göra ett litet inlägg här, eftersom jag vet att det uppskattas av många.

Kvällen kommer att ägnas åt middag tillsammans med nya och gamla vänner.
Trevligt, trevligt, tycker vi.

Jag har faktiskt varit iväg och köpt två nya småbord till vårt "genomgångsrum" på ovanvåningen. Detta rum är ett kombinerat bibliotek/allrum och här går man igenom för att komma till badrum, till vindsvåningen, till barnens rum och till vårt sovrum. 
Jag har ändrat om här lite då och då under årens lopp.
Nu är det bokhyllor i ena delen av rummet och en skön läshörna i den andra delen. 

Josef Frank fåtöljen har nu fått sällskap av två nya bord från Ikea.
De är från serien "Vittsjö", två bord i svart-glas. 
Jag är riktigt nöjd med denna komplettering och de kostade nästan inget alls. 

Kul med lite nytt och om vi skulle tröttna på dessa bord så har Jakob redan "flaggat" för att han kan ha dem i sin kommande lägenhet.       








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar