onsdag 28 januari 2015

Onsdag med serietips och underbar doft.


Onsdagskväll och vi har precis ätit middag. 
Idag blev det kallrökt lax med dillstuvad potatis.  

Arbetsdagen har varit bra men nu är det skönt att vara hemma. 

Snart ska Johanna bege sig till Lund och arbeta på Västgöta Nation. 
Härhemma ska vi ta det lugnt, titta på Mästerkocken ( i alla fall jag) och jag ska även se en av mina nya favoritserier, nämligen "Mysteries of Laura" som Johanna har tipsat om. 
Riktigt kul och bra! 
Channel no 5 ( nej inte parfymen, "Chanel no 5") at nine o´clock. Tips, tips! 

Nedan gårdagskvällens hemmagjorda fastlagsbullar. Inte så vackra, men goda.
Det blir dock inga sådana denna kväll. Man kan ju inte festa varje dag, eller???   
   


Det här doftljuset fick jag av min kusinvitamin Camilla när jag fyllde år.
Det doftar helt underbart gott och jag måste få veta var hon har köpt ljuset. Namnet är "spring awakening". Låter väl bra!

Jag måste ha fler.... 
En liten mini järnek.

Nu får ni ha en utmärkt kväll så hörs vi i morgon!
Kram @nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar