onsdag 7 januari 2015

Lille katt, filmtips och underbara kulor.

Hej på er alla glada bloggläsare! 
Jag hoppas att ni har haft en fin start på arbetsveckan. 
Det är redan onsdag och snart helg igen. Ja, jag klagar INTE! Perfekt med en mjukstart.
 Det var trevligt att träffa alla trevliga kolleger idag efter julledigheten. 

Nedan följer några bilder på vårt lilla gosedjur! 

Vår tänkande lilla katt.


Den här filmen kan jag varmt rekommendera! Den är riktigt bra.
Googla på den så får ni veta vad den handlar om.
Fem @ av fem möjliga får den av mig. 


Jag har köpt helt underbara julgranskulor med motiv från Elsa Beskows mest kända figurer.
Jag har sneglat på dem tidigare, men tyckt att de har varit lite för dyra.
Nu såldes de på Cervera med 70% rabatt.
Gissa om jag slog till nu. Tre paket med tre kulor  i varje och med olika superfina motiv. FYND!

Musse gillar som vanligt allt nytt som man kommer hem med. Allt ska undersökas.....
 
Vilken tur att vi har granen kvar så att jag kunde hänga upp några av de nya kulorna. 

Visst är de söta?
De andra hänger jag upp nästa jul.
Riktigt kul att ta fram dessa lådor då, det blir som nytt.

Ha en skön kväll kära ni!
Kram/@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar