söndag 11 januari 2015

Vackra grenar denna söndag!

Söndag redan, jisses vad helgerna går snabbt! 
Jag har inga speciella planer för denna söndag och det är så skönt...
Grenarna i vasen nedan är kanske lite juliga men de får stå kvar ett tag till. 
Jag tycker att de är ganska fina till det vita. 

Även vår julgran står kvar härinne och lyser upp i vintermörkret. 
Jag kunde inte förmå mig till att kasta ut den. 
Den är fortfarande lika fin och barrar nästan inte alls. 





Nej, mina vänner nu hoppas jag att ni kommer att njuta av er söndag.
Lite senare kommer den utlovade beskrivningen av hur man viker en pocketbok till granar, cirkustält m.m.
 Även ett foto på min nyinköpta kappa och stövlar hade jag visst lovat att visa. Kommer snart!

Kram på er tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar